loading...

دوربین مداربسته / تجهیزات حفاظت تصویری / صنعت امنیت

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

بازدید : 108
شنبه 28 فروردين 1400 زمان : 13:01

بیماری همه گیر جهانی COVID-19 در سال 1399 تأثیر مهمی بر همه ما داشت، یک تحول چند وجهی با بهره مندی از تفکر در صنعت امنیت فیزیکی از جمله این تغییرات است. در حال حاضر می توان ماهیت دقیق و میزان تأثیر کرونا را با وضوح بیشتری مشاهده کرد البته هنوز به پایان این تاثیرگذاری ها نرسیده ایم؛ ما از کارشناسان متخصص و فعال در صنعت امنیت پرسیدیم که تأثیرات مثبت و منفی Covid-19 در صنعت امنیت فیزیکی در سال 1399 چه بوده است و این همه گیری چه تاثیری در سال 1400خواهد داشت؟

به تعویق افتادن پروژه های فناوری نوین در صنعت امنیت

  • مجتمع ها توانایی دسترسی به مکان مشتری را محدود می کردند و پشتیبانی از مشتریان با چالش های مهمی مواجه شده است. همچنین نوآوری در بسیاری از بخش ها مانند هوش مصنوعی و فناوری های مربوط به مراقبت های بهداشتی، متوقف شده است. با این حال این اپیدمی، آگاهی هایی مربوط به راهکارهای هوشمندی که می تواند در این نوع بحران ها کمک کننده باشد، افزایش دا د.
  • راهکارهای هوشمند دائما در رسانه ها به عنوان راهی بالقوه برای درک بهتر مشتری و ارتقا ایمنی مشخص شده اند. برخی از راه حل ها، مانند کنترل اشغال، سال گذشته به طور گسترده ای اجرا شد و نتایج ملموسی را ارائه میدهد. در بسیاری از کشورها، شاهدیم که مراقبت های بهداشتی مورد توجه و تاکید واقع شده است برای حل بهتر شرایط مشابه ( اپیدمی) در آینده به راه حل های فنی نیاز خواهد بود تا اطمینان حاصل شود که همه ما آمادگی بیشتری برای مقابله با چالش هایی از این قبیل را خواهیم داشت.

تأثیرات منفی همه گیری در صنعت امنیت مشهود است – بسیاری از پروژه ها به تعویق افتاده و محدودیت های فاصله اجتماعی پایان کار آنها را سخت می کند. در بسیاری از موارد مشتریان بعنوان کاربر و مصرف کننده نهایی مجبور شدند برنامه های تجاری خود را به تاریخ دیگری موکول کنند، که همین تاخیر البته تأثیر مستقیم بر تأمین کنندگان امنیت دارد.

اما از بعد مثبت جریان، بسیاری از این پروژه ها به جای اینکه بایگانی شوند، با تاخیر و پس از تثبیت وضعیت، ارائه می شوند. امنیت یک نیاز همیشگی برای کسانی است که برای محافظت از مردم و اموال به آن اعتماد می کنند. یکی دیگر از موارد مثبتی که من از نزدیک دیده ام افزایش بهره وری و نوآوری است. تیم های توسعه که دورکاری می کنند، توانسته اند راحت تر بر روی فعالیت های اصلی تمرکز کنند و راه های جدیدی برای حل مشکلات پیدا کنند. امیدواریم که در جهان واکسینه شده پس از همه گیری، بتوانیم از این مزایا به عنوان یک درس ارزشمند استفاده کنیم.

استقرار آهسته یا مسئله دار واکسن کرونا می تواند؛ منجر به انقباض شدید و کاهش تقاضای بازار در اوایل سال 1400 شود. با این حال، با فرض استفاده موفقیت آمیز از واکسن تا اواسط سال، اوضاع می تواند خیلی سریع بهبود یابد. این امر باعث ایجاد سرمایه گذاری های بی سابقه و نوآوری می شود.

این بحران به صنعت امنیت فرصتی داده تا بتواند نقش و ارزش پیشنهادی خود را بازتعریف کند. دیگر از فناوری امنیتی به عنوان سیستم هایی استفاده نمی شود که صرفاً برای ایمن نگه داشتن مردم و اموال مورد استفاده قرار می گیرند و سرانجام به ابزاری استراتژیک برای کمک به بهبود عملیات تجاری تبدیل شده است. راه حل ها و دوربین های امنیتی مبتنی بر هوش مصنوعی اکنون قادر به چیزی فراتر و بزرگتر از امنیت صرف هستند بلکه برای دریافت داده های ارزشمند بازاریابی و معاملات فروش، تجزیه و تحلیل الگوها و رفتار مشتری نیز با استفاده از داده های اطلاعاتی عملیاتی و تجاری که می توانند هزینه های خود را بپردازند و مستقیماً سودآوری سازمان را تحت تأثیر قرار می دهند، متمایز شدند.

نقش استراتژیک صنعت امنیت در آینده سازمان ها

اگرچه COVID-19 بدون شک بر صنعت امنیت تأثیر گذاشته است، اما فناوری ما برای بسیاری از مشتریان به جای یک گزینه اختیاری به الزام تبدیل شده است. اگرچه که این مساله ما را از تأثیرات جهانی COVID-19 محافظت نکرده است اما یک سطح از انعطاف پذیری را برای ادامه دادن به کسب درآمد و سرمایه گذاری فراهم می کند. در استفاده از فن آوری های ما هنگام تکمیل و نصب پروژه ها، چالش و تأخیرهایی وجود داشته است، که معمولاً از نیروی کار کمتری، در جهت رعایت نکات بهداشتی و ایمنی استفاده می شود. یک اثر مثبت این است که فناوری های جدید با سرعت بخشیدن به توسعه محصول و با تشویق شیوه و فرآیندهای جدید کار به بازار وارد شدند. و در سال 1400 این امر به مشاغل کمک خواهد کرد تا نوآوری های بیشتری را وارد بازار کنند که خبر خوبی برای مشتریان است. صنعت ما می تواند از درسهایی که در سال گذشته آموخته است برای حمایت موثرتر از مشتریان، شرکا و نیروی کار ما استفاده کند و ما برای زندگی تا سال قویتر خواهیم بود.

صنعت امنیت فیزیکی توانست برخی از چالش های ایجاد شده توسط بیماری همه گیر COVID-19 را برطرف کرده و منابع خود را جابجا تا اطمینان حاصل کند عملکردهای لازم کسب و کار ادامه دارد. در عین حال، بسیاری از صنایع برای مدت زمان تاثیرگذار و طولانی متوقف شدند. سیاری از فناوری های موجود مانند راه حل های بدون تماس و بیومتریک، ضروری شدند. وقتی وارد سال 1400 شدیم، در مورد استفاده از فناوری هایی مانند هوش مصنوعی (AI)، سطح بالایی از بلوغ را شاهد هستیم، زیرا بسیاری از آنها ارزش استفاده از آن را برای مسائل عملی متوجه شدند. عموم مردم درک بیشتری از کاربردهای آن فراتر از تشخیص چهره، برای تشخیص اشیا / برای موارد گمشده یا بدون مراقبت، یا حتی برنامه هایی برای مدیریت اشغال پیدا کردند.

تسریع انتقال تکنولوژی های جدید امنیتی به جامعه

چندین نکته مثبت وجود دارد که با اتخاذ سریع گزینه های نصب مانند Remote ( کنترل از راه دور) و Do-It-Together (تجمیع عملکردها) شروع می شود. ما به سرعت پشتیبانی خود را متمرکز کردیم و منابع جدیدی را توسعه دادیم آموزش هایی را ارائه دادیم که شرکای ما برای انتقال موفقیت آمیز تجارت خود بسیار استفاده کردند. ارائه انواع گزینه های نصب در حال حاضر و در دراز مدت بسیار مهم است، زیرا همه گیری باعث عدم امنیت در مصرف کنندگان می شود – نکته مثبت دیگر؛ صاحبان مشاغل و منازل آرامش بیشتری می خواهند و برای همین به دنبال سیستم های جامع تری هستند که شامل تهاجم، ویدئو، تجزیه و تحلیل، اتوماسیون و موارد دیگر باشد. این فرصت های بیشتر را برای مجتمع ها فراهم می کند که به پایداری و ثبات مشتری در نصب های جدید اهمیت می دهند. برای کمک به دیگران در استفاده از این مزیت، چندین مجتمع تجاری برای کسب و کارهای کوچک و متوسط و بهترین فروش های تجاری خود را از طریق انجمن شرکای ما به اشتراک گذاشتند.

در حالی که ما سهم خود را از وقایع بی سابقه در سال 1399 داشتیم ، اما یکی از راه های پیشرفت صنعت فناوری امنیتی استفاده از فناوری ها و راه حل های موجود برای استفاده های مرتبط با بیماری همه گیری بود. به عنوان مثال، در حالی که اینترکام ها یک نوع استفاده استاندارد برای دانشگاه ها از هر نوع و اندازه ای هستند ، استفاده از آی فون های ویدئویی مبتنی بر IP به طور فزاینده ای ارزشمند می شود. در موارد دیگر، آی فون آی پی در مراکز درمانی در اتاق های جدا شده COVID-19 در حالی که تماس را محدود می کنند، کمک می کند و به کارکنان اجازه می دهد تا با بیماران ارتباط برقرار کنند . در سال 1400 ، با نزدیک شدن به روشی که زندگی با محدودیت کمتری روبرو است، تأثیرات طولانی مدت همه گیری را ادامه خواهیم داد. با این که، مقررات اپیدمی یک شبه از بین می روند، ما پیش بینی می کنیم که مدیران از این به بعد با در نظر داشتن ایمنی و امنیت بهداشت کارکنان، اقدامات لازم را برای آینده قابل پیش بینی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: دوربین مداربسته تجهیزات دوربین مداربسته هایک ویژن تی وی تی

گسترش قابلیت های خدمات از راه دور

بحران COVID-19 همچنان چالش های بزرگی را برای مشاغل ایجاد می کند. در نتیجه همه گیری، مشتریان بیشتر به قابلیت های خدمات از راه دور علاقه مند شدند چون به آنها این امکان را می دهد تا استانداردهای امنیتی بالایی را حفظ کنند و در عین حال در تجارت نیز اخلالی ایجاد نمی شود. برای کاهش شیوع بیماری ، بسیاری از مشتریان، راه حل های کنترل دسترسی بدون لمس را با استفاده از فن آوری جدید مانند تشخیص چهره برای ایمن نگه داشتن کارکنان و بازدید کنندگان بکارگرفتند. در سال 1400، ما همچنان انتظار داریم كه شرایط جدید به مشاغلی نیاز داشته باشد تا ساختمانها را به گونه دیگری اداره كنند که هم برای بهبود سلامت كارمندان و هم ایجاد اعتماد در بازگشت تیمها به محل كار موثر باشد و برای کمک به اینکه مشاغل خدمات خود را با روشی مشارکتی در محیط های امن، سالم و هوشمندتر ارائه دهند. این امر به ویژه هنگامی که تعداد کارکنان در محل به دلیل روند دورکاری، نوسان دارد، صادق است. همچنین ما پیش بینی می کنیم که این مساله به تقاضای راه حل های مشخص و بهینه بصورت دورکاری بیانجامد.

سال 1399 نقطه عطفی برای صنعت امنیت فیزیکی بود. در این مورد شک نکنید. COVID-19 امنیت جسمی ، فناوری اطلاعات و منابع انسانی (HR) را با هم متحد و تجمیع کرد. ادارات سیل را مجبور به همکاری در برابر بیماری کرد و همگرایی امنیتی و تحول دیجیتال را تسریع کرد. در طی همه گیری، شرکتهایی که از همگرایی تحول دیجیتال و امنیت استقبال می کنند، محل کار خود را برای بازگشت کارکنان بهتر از کسانی که این تغییر را انجام نداده اند ، فراهم می کنند. در سال 1400 ، با ادامه ارزیابی مجدد شرکت ها از دسترسی به فضاهای فیزیکی و بازگشت با خیال راحت به کار، کاربران بیشتری اصول همگرایی امنیتی و مدیریت هویت یکپارچه را اتخاذ می کنند. مشاغل در حال تعریف مجدد آینده کار هستند و امنیت نقش اساسی را بازی می کند. دسترسی یکپارچه به هویت و امنیت فیزیکی و کنترل دسترسی نرم افزار اچ آر، سیستم عامل گردش کار فناوری اطلاعات مانند ServiceNow و اعتبار سنجی موبایل و فن آوری دسترسی مانند Safetrust به قلب امنیت تبدیل می شود.

فرصت نوآوری در بهداشت و امنیت

مثبت ترین اثر COVID-19 بر صنعت ما، فرصت نوآوری در بهداشت و امنیت بیشتر در هنگام برنامه ریزی شرکت ها برای رویه های بازگشت به دفتر و کمپانی خود بوده است. ویژگی هایی از قبیل شناسه های تلفن همراه، توزیع نشان بدون لمس و ورود بدون تماس در مرکز توجه قرار گرفته و توسط مشتریان بیشتری پذیرفته می شوند. با استفاده از این فناوری، ما می توانیم اطلاعات بیشتری در مورد نحوه استفاده از فضاها، تعداد افراد در هر زمان در یک فضا و حتی محدود کردن دسترسی بر اساس وظیفه کاری یا وضعیت سلامتی خود، گزارش و ارائه دهیم. اثرات منفی همه گیری از دست دادن قابلیت جمع شدن در نمایشگاه ها و ملاقات های حضوری است، اما فن آوری هایی مانند زوم در رابطه با این مشکل به ما کمک می کند که با وجود فاصله فیزیکی بیشتر، به یکدیگر وصل شویم.

عوامل اقتصادی مرتبط با همه گیری همچنان در سال 1400 چالش های مهمی را ایجاد کرده است. سازمانهای دولتی و خصوصی در مورد هزینه های عمده شرکت احتیاط می کنند – در اولویت بندی پروژه هایی که می توانند به آنها کمک کنند تا در کوتاه مدت بهره وری بیشتری داشته باشند، مورد توجه قرار میگیرد. از دیدگاه مثبت در مورد اینکه مشاغل از این زمان که هر ثانیه آن هزینه بر است برای استفاده خلاقانه در به روزرسانی و استقرار مجدد سیستم های امنیتی خود استفاده خواهند کرد. و این به آنها امکان می دهد که به طور گسترده تری درباره نقش و ارزش امنیت فیزیکی و آنچه می تواند فراتر از برنامه های سنتی به کار گرفته شود را اثبات کنند.

ما شاهد اثبات این انعطاف پذیری و تدبیر بیشتر در طی چند ماه گذشته بوده ایم که بسیاری از مشتریان و شرکا از فناوری امنیتی خود به عنوان ابزار استراتژیک برای مبارزه با همه گیری استفاده می کنند. و هنگامی که سرانجام بحران فروکش کرد، فناوری امنیت فیزیکی یکپارچه همان چیزی خواهد شد که همیشه قرار بود باشد: «یک فناوری استراتژیک و شکل دهنده بنگاه اقتصادی»

لزوم ایجاد فرآیند های عملیاتی جدید

COVID-19 چالشهای منحصر به فردی را برای صنعت امنیت فیزیکی به وجود آورده است ، بزرگترین سوال و چالش رعایت پروتکل جدید مربوط به بهداشت و ایمنی و ایجاد فرایندهای عملیاتی همراه با آنها است. این مساله هم مثبت و هم منفی است. اگرچه تنظیم مقررات تجاری دست و پا گیر بوده اما همچنین فرصتی برای نوآوری مانند راه حل های مبتنی بر امنیت ارائه داده، که اکنون به مدیریت مقررات ایمنی و بهداشتی در زمان واقعی کمک می کنند.

در سال 1400 ، ما همچنان شاهد خواهیم بود که مشاغل برای مدت طولانی از رویه های سابق خود استفاده می کنند و صنعت امنیت باید همگام با این تغییرات باشد. به عنوان مثال، اکنون اکثر رستوران ها به دنبال ارتقا و افزایش امنیت خود هستند چرا که میزهای پذیرایی آنها در فضای در بسته ممنوع و به منطقه سر باز منتقل شده اند. بنابراین شاهدیم که هر سازمانی تغییرات خاص خود را برای بهبود خدمات داشته است. همانطور که گفته شد، موفقیت قابل دستیابی است، فقط به تجدید رویکرد نیاز دارد.

لزوم توجه صنعت امنیت به سلامت کارمندان

Covid-19 چندین اثر منفی بر صنعت امنیت فیزیکی داشت. بیشترین آن تأثیر بر سلامتی و ایمنی کارمندان و مشتریان بود. اطمینان از ایمنی کارمندان و مشتریان اولویت شماره 1 بیشتر سازمانها بوده است. ما همچنین شاهد بسته شدن چندین صنعت بودیم و این مساله باعث تاخیر در پروژه ها شد تا زمانی که مردم بتوانند دوباره و با خیال راحت به مکان های فیزیکی دسترسی پیدا کنند. سرانجام، عدم اطمینان کلی در اقتصاد باعث شد که شرکت ها به آرامی برای شروع یا ادامه پروژه های بزرگ حرکت کنند. فناوری های جدید توسط سازمان هایی که منطبق با شرایط جدید، دور کاری را بر روش های سنتی حضور الزامی در محل کار ترجیح دادند پذیرش بیشتری داشته است و به سرعت هم افزایش یافته است.

برای سازمانهایی که همچنان در محل کار خود حضور دارند؛ غربالگری کارمندان و بازدیدکنندگان بسیار مهم شد. مدیریت دسترسی فضاهایی که مشتریان مراجع کننده برای دریافت خدمات نیاز دارند، مهمتر از همیشه است.

شناخت و انعطاف پذیری محض صنعت ما در این دوران دشوار و سخت مهم است. برخلاف سایر صنایع تحت تأثیر COVID-19 ، امنیت همچنان برای مسئولیت و حمایت از مردم و دارایی لازم است. با وجود محدودیت های مربوط به COVID و تأثیر آن بر اقتصاد ایالات متحده و جهانی ، Hanwha Techwin با حفظ خدمات و ادامه تأمین نیازهای مشتریان ، حرکت مثبت خود را حفظ کرده است.

آینده صنعت امنیت

توانایی توسعه سریع و انتشار محصولات و خدمات برای کمک به چالش های مربوط به COVID مانند نظارت بر اشتغال، تشخیص ماسک و فاصله اجتماعی، شاهدی بر قدرت فناوری امروز و چابکی سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی است. سال 1400 سال بهبود خواهد بود، و در حالی که از عواقب همه گیری بازمی گردیم، باید همه را تشویق کنیم که هر جنبه از کسب و کار خود را از نحوه ورود به محل کار تا نحوه ارتباط با یکدیگر دوباره ارزیابی کرده و بهبود دهند.

COVID-19 در سال 1399 چالش های تجاری بی سابقه ای را به صنعت امنیت تحمیل کرد. همزمان فرصت های جدیدی را برای صنعت ما نیز ایجاد کرد. و این هر دو روند احتمالاً تا پایان سال 1400 ادامه خواهد یافت زیرا COVID با یک دست امنیت را از بازار می گیرد و با دست دیگر آن را پس می دهد. و این باعث شده است که خوشبختانه، صنعت امنیت همچنان در حال فعالیت باشید.

بیماری همه گیر جهانی COVID-19 در سال 1399 تأثیر مهمی بر همه ما داشت، یک تحول چند وجهی با بهره مندی از تفکر در صنعت امنیت فیزیکی از جمله این تغییرات است. در حال حاضر می توان ماهیت دقیق و میزان تأثیر کرونا را با وضوح بیشتری مشاهده کرد البته هنوز به پایان این تاثیرگذاری ها نرسیده ایم؛ ما از کارشناسان متخصص و فعال در صنعت امنیت پرسیدیم که تأثیرات مثبت و منفی Covid-19 در صنعت امنیت فیزیکی در سال 1399 چه بوده است و این همه گیری چه تاثیری در سال 1400خواهد داشت؟

به تعویق افتادن پروژه های فناوری نوین در صنعت امنیت

  • مجتمع ها توانایی دسترسی به مکان مشتری را محدود می کردند و پشتیبانی از مشتریان با چالش های مهمی مواجه شده است. همچنین نوآوری در بسیاری از بخش ها مانند هوش مصنوعی و فناوری های مربوط به مراقبت های بهداشتی، متوقف شده است. با این حال این اپیدمی، آگاهی هایی مربوط به راهکارهای هوشمندی که می تواند در این نوع بحران ها کمک کننده باشد، افزایش دا د.
  • راهکارهای هوشمند دائما در رسانه ها به عنوان راهی بالقوه برای درک بهتر مشتری و ارتقا ایمنی مشخص شده اند. برخی از راه حل ها، مانند کنترل اشغال، سال گذشته به طور گسترده ای اجرا شد و نتایج ملموسی را ارائه میدهد. در بسیاری از کشورها، شاهدیم که مراقبت های بهداشتی مورد توجه و تاکید واقع شده است برای حل بهتر شرایط مشابه ( اپیدمی) در آینده به راه حل های فنی نیاز خواهد بود تا اطمینان حاصل شود که همه ما آمادگی بیشتری برای مقابله با چالش هایی از این قبیل را خواهیم داشت.

تأثیرات منفی همه گیری در صنعت امنیت مشهود است – بسیاری از پروژه ها به تعویق افتاده و محدودیت های فاصله اجتماعی پایان کار آنها را سخت می کند. در بسیاری از موارد مشتریان بعنوان کاربر و مصرف کننده نهایی مجبور شدند برنامه های تجاری خود را به تاریخ دیگری موکول کنند، که همین تاخیر البته تأثیر مستقیم بر تأمین کنندگان امنیت دارد.

اما از بعد مثبت جریان، بسیاری از این پروژه ها به جای اینکه بایگانی شوند، با تاخیر و پس از تثبیت وضعیت، ارائه می شوند. امنیت یک نیاز همیشگی برای کسانی است که برای محافظت از مردم و اموال به آن اعتماد می کنند. یکی دیگر از موارد مثبتی که من از نزدیک دیده ام افزایش بهره وری و نوآوری است. تیم های توسعه که دورکاری می کنند، توانسته اند راحت تر بر روی فعالیت های اصلی تمرکز کنند و راه های جدیدی برای حل مشکلات پیدا کنند. امیدواریم که در جهان واکسینه شده پس از همه گیری، بتوانیم از این مزایا به عنوان یک درس ارزشمند استفاده کنیم.

استقرار آهسته یا مسئله دار واکسن کرونا می تواند؛ منجر به انقباض شدید و کاهش تقاضای بازار در اوایل سال 1400 شود. با این حال، با فرض استفاده موفقیت آمیز از واکسن تا اواسط سال، اوضاع می تواند خیلی سریع بهبود یابد. این امر باعث ایجاد سرمایه گذاری های بی سابقه و نوآوری می شود.

این بحران به صنعت امنیت فرصتی داده تا بتواند نقش و ارزش پیشنهادی خود را بازتعریف کند. دیگر از فناوری امنیتی به عنوان سیستم هایی استفاده نمی شود که صرفاً برای ایمن نگه داشتن مردم و اموال مورد استفاده قرار می گیرند و سرانجام به ابزاری استراتژیک برای کمک به بهبود عملیات تجاری تبدیل شده است. راه حل ها و دوربین های امنیتی مبتنی بر هوش مصنوعی اکنون قادر به چیزی فراتر و بزرگتر از امنیت صرف هستند بلکه برای دریافت داده های ارزشمند بازاریابی و معاملات فروش، تجزیه و تحلیل الگوها و رفتار مشتری نیز با استفاده از داده های اطلاعاتی عملیاتی و تجاری که می توانند هزینه های خود را بپردازند و مستقیماً سودآوری سازمان را تحت تأثیر قرار می دهند، متمایز شدند.

نقش استراتژیک صنعت امنیت در آینده سازمان ها

اگرچه COVID-19 بدون شک بر صنعت امنیت تأثیر گذاشته است، اما فناوری ما برای بسیاری از مشتریان به جای یک گزینه اختیاری به الزام تبدیل شده است. اگرچه که این مساله ما را از تأثیرات جهانی COVID-19 محافظت نکرده است اما یک سطح از انعطاف پذیری را برای ادامه دادن به کسب درآمد و سرمایه گذاری فراهم می کند. در استفاده از فن آوری های ما هنگام تکمیل و نصب پروژه ها، چالش و تأخیرهایی وجود داشته است، که معمولاً از نیروی کار کمتری، در جهت رعایت نکات بهداشتی و ایمنی استفاده می شود. یک اثر مثبت این است که فناوری های جدید با سرعت بخشیدن به توسعه محصول و با تشویق شیوه و فرآیندهای جدید کار به بازار وارد شدند. و در سال 1400 این امر به مشاغل کمک خواهد کرد تا نوآوری های بیشتری را وارد بازار کنند که خبر خوبی برای مشتریان است. صنعت ما می تواند از درسهایی که در سال گذشته آموخته است برای حمایت موثرتر از مشتریان، شرکا و نیروی کار ما استفاده کند و ما برای زندگی تا سال قویتر خواهیم بود.

صنعت امنیت فیزیکی توانست برخی از چالش های ایجاد شده توسط بیماری همه گیر COVID-19 را برطرف کرده و منابع خود را جابجا تا اطمینان حاصل کند عملکردهای لازم کسب و کار ادامه دارد. در عین حال، بسیاری از صنایع برای مدت زمان تاثیرگذار و طولانی متوقف شدند. سیاری از فناوری های موجود مانند راه حل های بدون تماس و بیومتریک، ضروری شدند. وقتی وارد سال 1400 شدیم، در مورد استفاده از فناوری هایی مانند هوش مصنوعی (AI)، سطح بالایی از بلوغ را شاهد هستیم، زیرا بسیاری از آنها ارزش استفاده از آن را برای مسائل عملی متوجه شدند. عموم مردم درک بیشتری از کاربردهای آن فراتر از تشخیص چهره، برای تشخیص اشیا / برای موارد گمشده یا بدون مراقبت، یا حتی برنامه هایی برای مدیریت اشغال پیدا کردند.

تسریع انتقال تکنولوژی های جدید امنیتی به جامعه

چندین نکته مثبت وجود دارد که با اتخاذ سریع گزینه های نصب مانند Remote ( کنترل از راه دور) و Do-It-Together (تجمیع عملکردها) شروع می شود. ما به سرعت پشتیبانی خود را متمرکز کردیم و منابع جدیدی را توسعه دادیم آموزش هایی را ارائه دادیم که شرکای ما برای انتقال موفقیت آمیز تجارت خود بسیار استفاده کردند. ارائه انواع گزینه های نصب در حال حاضر و در دراز مدت بسیار مهم است، زیرا همه گیری باعث عدم امنیت در مصرف کنندگان می شود – نکته مثبت دیگر؛ صاحبان مشاغل و منازل آرامش بیشتری می خواهند و برای همین به دنبال سیستم های جامع تری هستند که شامل تهاجم، ویدئو، تجزیه و تحلیل، اتوماسیون و موارد دیگر باشد. این فرصت های بیشتر را برای مجتمع ها فراهم می کند که به پایداری و ثبات مشتری در نصب های جدید اهمیت می دهند. برای کمک به دیگران در استفاده از این مزیت، چندین مجتمع تجاری برای کسب و کارهای کوچک و متوسط و بهترین فروش های تجاری خود را از طریق انجمن شرکای ما به اشتراک گذاشتند.

در حالی که ما سهم خود را از وقایع بی سابقه در سال 1399 داشتیم ، اما یکی از راه های پیشرفت صنعت فناوری امنیتی استفاده از فناوری ها و راه حل های موجود برای استفاده های مرتبط با بیماری همه گیری بود. به عنوان مثال، در حالی که اینترکام ها یک نوع استفاده استاندارد برای دانشگاه ها از هر نوع و اندازه ای هستند ، استفاده از آی فون های ویدئویی مبتنی بر IP به طور فزاینده ای ارزشمند می شود. در موارد دیگر، آی فون آی پی در مراکز درمانی در اتاق های جدا شده COVID-19 در حالی که تماس را محدود می کنند، کمک می کند و به کارکنان اجازه می دهد تا با بیماران ارتباط برقرار کنند . در سال 1400 ، با نزدیک شدن به روشی که زندگی با محدودیت کمتری روبرو است، تأثیرات طولانی مدت همه گیری را ادامه خواهیم داد. با این که، مقررات اپیدمی یک شبه از بین می روند، ما پیش بینی می کنیم که مدیران از این به بعد با در نظر داشتن ایمنی و امنیت بهداشت کارکنان، اقدامات لازم را برای آینده قابل پیش بینی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: دوربین مداربسته تجهیزات دوربین مداربسته هایک ویژن تی وی تی

گسترش قابلیت های خدمات از راه دور

بحران COVID-19 همچنان چالش های بزرگی را برای مشاغل ایجاد می کند. در نتیجه همه گیری، مشتریان بیشتر به قابلیت های خدمات از راه دور علاقه مند شدند چون به آنها این امکان را می دهد تا استانداردهای امنیتی بالایی را حفظ کنند و در عین حال در تجارت نیز اخلالی ایجاد نمی شود. برای کاهش شیوع بیماری ، بسیاری از مشتریان، راه حل های کنترل دسترسی بدون لمس را با استفاده از فن آوری جدید مانند تشخیص چهره برای ایمن نگه داشتن کارکنان و بازدید کنندگان بکارگرفتند. در سال 1400، ما همچنان انتظار داریم كه شرایط جدید به مشاغلی نیاز داشته باشد تا ساختمانها را به گونه دیگری اداره كنند که هم برای بهبود سلامت كارمندان و هم ایجاد اعتماد در بازگشت تیمها به محل كار موثر باشد و برای کمک به اینکه مشاغل خدمات خود را با روشی مشارکتی در محیط های امن، سالم و هوشمندتر ارائه دهند. این امر به ویژه هنگامی که تعداد کارکنان در محل به دلیل روند دورکاری، نوسان دارد، صادق است. همچنین ما پیش بینی می کنیم که این مساله به تقاضای راه حل های مشخص و بهینه بصورت دورکاری بیانجامد.

سال 1399 نقطه عطفی برای صنعت امنیت فیزیکی بود. در این مورد شک نکنید. COVID-19 امنیت جسمی ، فناوری اطلاعات و منابع انسانی (HR) را با هم متحد و تجمیع کرد. ادارات سیل را مجبور به همکاری در برابر بیماری کرد و همگرایی امنیتی و تحول دیجیتال را تسریع کرد. در طی همه گیری، شرکتهایی که از همگرایی تحول دیجیتال و امنیت استقبال می کنند، محل کار خود را برای بازگشت کارکنان بهتر از کسانی که این تغییر را انجام نداده اند ، فراهم می کنند. در سال 1400 ، با ادامه ارزیابی مجدد شرکت ها از دسترسی به فضاهای فیزیکی و بازگشت با خیال راحت به کار، کاربران بیشتری اصول همگرایی امنیتی و مدیریت هویت یکپارچه را اتخاذ می کنند. مشاغل در حال تعریف مجدد آینده کار هستند و امنیت نقش اساسی را بازی می کند. دسترسی یکپارچه به هویت و امنیت فیزیکی و کنترل دسترسی نرم افزار اچ آر، سیستم عامل گردش کار فناوری اطلاعات مانند ServiceNow و اعتبار سنجی موبایل و فن آوری دسترسی مانند Safetrust به قلب امنیت تبدیل می شود.

فرصت نوآوری در بهداشت و امنیت

مثبت ترین اثر COVID-19 بر صنعت ما، فرصت نوآوری در بهداشت و امنیت بیشتر در هنگام برنامه ریزی شرکت ها برای رویه های بازگشت به دفتر و کمپانی خود بوده است. ویژگی هایی از قبیل شناسه های تلفن همراه، توزیع نشان بدون لمس و ورود بدون تماس در مرکز توجه قرار گرفته و توسط مشتریان بیشتری پذیرفته می شوند. با استفاده از این فناوری، ما می توانیم اطلاعات بیشتری در مورد نحوه استفاده از فضاها، تعداد افراد در هر زمان در یک فضا و حتی محدود کردن دسترسی بر اساس وظیفه کاری یا وضعیت سلامتی خود، گزارش و ارائه دهیم. اثرات منفی همه گیری از دست دادن قابلیت جمع شدن در نمایشگاه ها و ملاقات های حضوری است، اما فن آوری هایی مانند زوم در رابطه با این مشکل به ما کمک می کند که با وجود فاصله فیزیکی بیشتر، به یکدیگر وصل شویم.

عوامل اقتصادی مرتبط با همه گیری همچنان در سال 1400 چالش های مهمی را ایجاد کرده است. سازمانهای دولتی و خصوصی در مورد هزینه های عمده شرکت احتیاط می کنند – در اولویت بندی پروژه هایی که می توانند به آنها کمک کنند تا در کوتاه مدت بهره وری بیشتری داشته باشند، مورد توجه قرار میگیرد. از دیدگاه مثبت در مورد اینکه مشاغل از این زمان که هر ثانیه آن هزینه بر است برای استفاده خلاقانه در به روزرسانی و استقرار مجدد سیستم های امنیتی خود استفاده خواهند کرد. و این به آنها امکان می دهد که به طور گسترده تری درباره نقش و ارزش امنیت فیزیکی و آنچه می تواند فراتر از برنامه های سنتی به کار گرفته شود را اثبات کنند.

ما شاهد اثبات این انعطاف پذیری و تدبیر بیشتر در طی چند ماه گذشته بوده ایم که بسیاری از مشتریان و شرکا از فناوری امنیتی خود به عنوان ابزار استراتژیک برای مبارزه با همه گیری استفاده می کنند. و هنگامی که سرانجام بحران فروکش کرد، فناوری امنیت فیزیکی یکپارچه همان چیزی خواهد شد که همیشه قرار بود باشد: «یک فناوری استراتژیک و شکل دهنده بنگاه اقتصادی»

لزوم ایجاد فرآیند های عملیاتی جدید

COVID-19 چالشهای منحصر به فردی را برای صنعت امنیت فیزیکی به وجود آورده است ، بزرگترین سوال و چالش رعایت پروتکل جدید مربوط به بهداشت و ایمنی و ایجاد فرایندهای عملیاتی همراه با آنها است. این مساله هم مثبت و هم منفی است. اگرچه تنظیم مقررات تجاری دست و پا گیر بوده اما همچنین فرصتی برای نوآوری مانند راه حل های مبتنی بر امنیت ارائه داده، که اکنون به مدیریت مقررات ایمنی و بهداشتی در زمان واقعی کمک می کنند.

در سال 1400 ، ما همچنان شاهد خواهیم بود که مشاغل برای مدت طولانی از رویه های سابق خود استفاده می کنند و صنعت امنیت باید همگام با این تغییرات باشد. به عنوان مثال، اکنون اکثر رستوران ها به دنبال ارتقا و افزایش امنیت خود هستند چرا که میزهای پذیرایی آنها در فضای در بسته ممنوع و به منطقه سر باز منتقل شده اند. بنابراین شاهدیم که هر سازمانی تغییرات خاص خود را برای بهبود خدمات داشته است. همانطور که گفته شد، موفقیت قابل دستیابی است، فقط به تجدید رویکرد نیاز دارد.

لزوم توجه صنعت امنیت به سلامت کارمندان

Covid-19 چندین اثر منفی بر صنعت امنیت فیزیکی داشت. بیشترین آن تأثیر بر سلامتی و ایمنی کارمندان و مشتریان بود. اطمینان از ایمنی کارمندان و مشتریان اولویت شماره 1 بیشتر سازمانها بوده است. ما همچنین شاهد بسته شدن چندین صنعت بودیم و این مساله باعث تاخیر در پروژه ها شد تا زمانی که مردم بتوانند دوباره و با خیال راحت به مکان های فیزیکی دسترسی پیدا کنند. سرانجام، عدم اطمینان کلی در اقتصاد باعث شد که شرکت ها به آرامی برای شروع یا ادامه پروژه های بزرگ حرکت کنند. فناوری های جدید توسط سازمان هایی که منطبق با شرایط جدید، دور کاری را بر روش های سنتی حضور الزامی در محل کار ترجیح دادند پذیرش بیشتری داشته است و به سرعت هم افزایش یافته است.

برای سازمانهایی که همچنان در محل کار خود حضور دارند؛ غربالگری کارمندان و بازدیدکنندگان بسیار مهم شد. مدیریت دسترسی فضاهایی که مشتریان مراجع کننده برای دریافت خدمات نیاز دارند، مهمتر از همیشه است.

شناخت و انعطاف پذیری محض صنعت ما در این دوران دشوار و سخت مهم است. برخلاف سایر صنایع تحت تأثیر COVID-19 ، امنیت همچنان برای مسئولیت و حمایت از مردم و دارایی لازم است. با وجود محدودیت های مربوط به COVID و تأثیر آن بر اقتصاد ایالات متحده و جهانی ، Hanwha Techwin با حفظ خدمات و ادامه تأمین نیازهای مشتریان ، حرکت مثبت خود را حفظ کرده است.

آینده صنعت امنیت

توانایی توسعه سریع و انتشار محصولات و خدمات برای کمک به چالش های مربوط به COVID مانند نظارت بر اشتغال، تشخیص ماسک و فاصله اجتماعی، شاهدی بر قدرت فناوری امروز و چابکی سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی است. سال 1400 سال بهبود خواهد بود، و در حالی که از عواقب همه گیری بازمی گردیم، باید همه را تشویق کنیم که هر جنبه از کسب و کار خود را از نحوه ورود به محل کار تا نحوه ارتباط با یکدیگر دوباره ارزیابی کرده و بهبود دهند.

COVID-19 در سال 1399 چالش های تجاری بی سابقه ای را به صنعت امنیت تحمیل کرد. همزمان فرصت های جدیدی را برای صنعت ما نیز ایجاد کرد. و این هر دو روند احتمالاً تا پایان سال 1400 ادامه خواهد یافت زیرا COVID با یک دست امنیت را از بازار می گیرد و با دست دیگر آن را پس می دهد. و این باعث شده است که خوشبختانه، صنعت امنیت همچنان در حال فعالیت باشید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
دوربین مدار بسته / دوربین مداربسته / هایک ویژن / تی وی تی / دوربین مداربسته هایک ویژن و تی وی تی / تکنولوژی / اخبار تکنولوژی
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 421
  • بازدید کلی : 6660
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی